Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Jak správně optimalizovat svůj web?

Vaše webová stránka se neustále musí potýkat s nízkým počtem zákazníků? Prosadit se už v tak těžké konkurenci může být náročné. Na internetu již existuje spousta podobných webů, které se zaměřují na stejnou problematiku nabízených služeb či produktů. Pokud tedy web není spravován odporným IT specialistou či freelancerem, nemusí se v hledáčku potencionálních zákazníků a klientů vůbec objevit. Je to pochopitelné, internetové algoritmy při vyhledávání upřednostňují weby s delší dobou působení, ale také s pravidelně aktualizovaným obsahem. Přesto řada těchto webů nechce o placených reklamách nebo SEO optimalizaci vůbec slyšet. Proč?

Analýza návštěvnosti

Placená PPC reklama
S PPC reklamou se setkáváme každý den, i když řada běžných uživatelů internetu vůbec neví, co si pod tímto pojmem představit. Pokud používáte k vyhledávání na internetu internetové vyhledávače jako je Google nebo Seznam.cz, jistě se vám PPC reklamy nevědomky objevují před očima. PPC reklama je ale součástí i většiny sociálních sítích v čele s Facebookem, Instagramem nebo Twitterem. Zkrátka firmy si nechají vytvořit PPC reklamu, která má přilákat tížené zákazníky.

Strategický plán

Tento druh reklamy je navíc velice efektivní, neboť zadavatel neplatí za zprostředkování reklamy, ale za každý proklik na tížený webový odkaz. Pokud může uvolnit jen omezené finanční prostředky na reklamu, je PPC reklama tou správnou volbou. Některé firmy nabízí například i PPC kampaně v zahraničí a tudíž je možné jejich služby využít i na zahraničních webech.

Stabilní růst se SEO optimalizací
SEO optimalizace v zahraničí je tak trochu kapitolou sama o sobě. Mnoho firem však tuto možnost zavrhuje, neboť jsou výsledky optimalizace vidět jen velmi pozvolna. Jedná se sice o pomalou efektivitu, ale zároveň i trvalou. Za uvažování tak stojí i SEO, které není finančně až tolik náročné.